allergi





Idag va det föreläsningar hela dagen ca 30 kr i utskriftskostnad med det nya payex-kontot LIU nu har . . vilken annan annan arbetsplats får man betala för att skriva ut . .? Som tur e har jag en egen skrivare, och har man inte det tjänar man ju tusenfaldigt på att skaffa det när man har många föreläsningar och det kostar 85 öre per sida att skriva ut!  Herre! Min skrivare krånglar iaf nu, och jag tyckte det var lika bra att skaffa ett sånt där konto om man hastigt behövde skriva ut i skolan! Det var mer än krångligt kan jag säga . .

Sista föreläsningen idag var den bästa. En sjuksköterska och läkare från barnallergi föreläste. Under rasten kunde vi pricktesta oss! Jag testade mig för två olika allergiämnen + histamin (check).

Jag fick två utslag av histamin - det rena histaminet de "prickat in" och av allergireaktion mot katt. Det kliade som tusan resten av föreläsningen kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0