matprat

På pappas uppmaning (och min egen med förstås) höjjer vi härmed ett varningens finger för att äta "california" på chiccolata. Varm macka, sk. panini till sjukt överpris och inte alls en sensation för smaklökarna. Den absolut godast godaste paninin äter man på Brunneby! 

Håller som bäst på att lura på vad jag ska bjuda på på fredag. Då jag ska fixa 3 rätters! Efterrätten är redan klar, men jag tycker inte jag hittar matchande huvudrätt liksom förrätt . . vilka probs ;) Det kanske får bli hämtmat helt enkelt ;)

Ikväll blir det iaf potatis, morötter, stekt fisk (stilla havstorsk - det är väl den som är svartlistad?!)



TIPS på  lite annorlunda fruktsallad med massor av c-vitamin. Lite syrligare mycket godare!

sharon
satsumas
äpple
banan . . 

kesella vanilj alt. vispad grädde med limeskal + innehållet av passionsfrukter i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0