.

Har gjort en fruktsallad nu med physalis, passion, apelsin, banan och äpple! Känner mig halvdålig och har lite feber! Efter maten ska jag bada o sen lyxa med fruktsallad & "bonde söker"!

Imorgon efm/kväll är det tänkt att Helén + bäbis ska komma, får se om jag ställer in det eller inte!

Klickade precis hem ett laptop fodral från hama för 155 kr - det ska forma sig efter datorn tydligen! Hoppas det kommer snart på posten, då det är lite drygt att vira in laptopen i sjalar och handdukar nu om jag sägert´

Fodralet fanns i flera färger och jag valde bland nedstående:

rosa - min intuitionen sa "klicka hem NU!"  - mer rosa till folket, vem vet kanske fraktkostnaden går till välgörenhet (inga fonder nämnda . . )

svart - absolut det smartaste alternativet. Det e bara titta på hur min rosa kalender har börjat konvertera till en allt gråare färg i väskan . . men svart är tråkigt och kan kanske ha ett negativt perspektiv i stöldsynpunkt om det sticker upp ur väskan (?). Det bästa aternativet på sikt troligtvis . .

vit - lite dumt med vit med tanke på ovanstående resonemang. Vit +  högblanksvart dator = stylish

  

- så vilken klickade jag hem?

Kommentarer
Postat av: V-P

le noir!

2008-10-22 @ 19:26:36
Postat av: L

Tillus, jag tkr du ska köpa två. Den Rosa+svarta, vadå priset var ju snor billigt + att det är sjyst att ha två som du kan variera mellan. Ett fodral till en Laptop för 155;- eller var det var är sjukt lite. Tänk dig mig, ska jag köpa en till Iphone kostar ju den 200... Köööööp

2008-10-23 @ 13:22:02
Postat av: T

iofs sant, men du nu går ju tävlingen ut på att gissa vilken jag köpte hörrdu! gissa gissa!

2008-10-23 @ 16:20:32
Postat av: Tessan

Rosa såklart! =) Första intuitionen är alltid bäst.

2008-10-25 @ 12:05:40
URL: http://tessan.delden.se
Postat av: Tessan

Rikard tror den svarta...fasen om han har rätt. Vad får man för pris? Fika med te & kladdkaka? :)

2008-10-25 @ 12:09:16
URL: http://tessan.delden.se
Postat av: t

Jag köpte en vit - så ALLA hade fel :) otippat va?!

2008-10-27 @ 19:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0