listing

Vi kör en lista medan min bulldeg jäser sig stor & fluffig (I hope)


Vad heter du? TT
Vart bor du? Linköping
Trivs du där? jess annars skulle jag inte bo här ju :)
Brukar du läsa horoskop? nej
Har du körkort? ja sedan 2005  . . 22 april, kl. 13 nånting :)
vad spenderar du dina pengar på? oj . .  allt mellan himmel o jord och lite där till. .
sprit, cider, vin eller öl? bort med ölen i vilket fall! Vin e godast!
antal kuddar i sängen? 3. En tempur, en fake-tempur och en "fix-idé-kudde"
mc donald's eller burger king? BK
dricker du blå, grön eller röd mjölk? vit såklart . . HAHAHAHA ... (grön)
vem ringde dig senast? min grupparbetskompis
antal timmar sömn inatt? 8, en timma senare var jag på friskis!
sov du ensam? ja

SENASTE PERSON SOM

sov i din säng:  jag själv ju :)
såg dig gråta: krösa-maja
fick dig att gråta:
du delade en drink med: minns ej . .
du gick på bio med: min familj
du gick på stan med: Kajsa shopping, AnnaClara Netto

SAKER

tar du droger? nej!!
dricker du? jag är inte nykterist, fastän jag påstår det ibland.
vem är din bästa vän? flera . .
vart vill du gifta dig? kanske, mest för att få pyssla innan då ;)
har du varit kär? ja
har du ett jobb? ja
gillar du att ha folk omkring dig? ibland
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?  ja
vill du ha barn? Ja

DE SENASTE 24 TIMMARNA

gråtit?  nja
köpt någonting? ICA
träffat nån ny person? ingen jag noterade speciellt i ♥ iaf
kramat någon? nej
kysst någon? nej för tusingen sånt kan man ju bli sjuk av tror jag
senaste låt du hörde:  jag lyssnar på spansk radio . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0