god morgon fredag!


Vaknade tiidigt idag! Bra bra, jag ska fixa tacopaj snart, som vi ska ha med oss ikväll till landet. Innan vi åker dit ska jag renskriva en föreläsning som va svår. Efter lunch ska jag träffa Tessan! Hon är klar och har presenterat sitt exjobb nu i dagarna vid LIU, så GRATTIS till dig Tessan! Vi firar kanske med kladdkaka idag?!

Igår på basgruppen på US fick alla i min grupp ansiktsmasker (även killarna). Jag har ju fått ansiktsmasker att prova från buzzador! Så om någon vill hjälpa mig att utvärdera denna - säg bara till!



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan hjälpa till =)

Du kan få ett gäng Fanta B-Goode att utvärdera åt mig om du vill.

2008-09-12 @ 14:29:12
Postat av: T

haha vad som helst men inte fanta B´good :)

2008-09-14 @ 21:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0