sen onsdag

Veckan börjar sakta men säkert lida mot sitt slut vilket känns lite skönt. Det har vart mkt schemalagd tid i skolan + mkt utöver med arbeten, scenarier, färdighetsträningar. .

Sista dagarna har jag sovit drygt 1 h efter skolan för att sen orka plugga. Därav denna sena primetime (22.30) då jag vanligtvis sover :)

Pappa kom hit med lite clementiner ikväll, om det är något jag tycker är bra med hösten är det just dom :) Sen hängde vi på ytterligare en dörr - så nu har jag dubbeldörrar ut mot trapphuset = mindre ljud därifrån.

När Pappa hade mätt och fixat fortsatte jag med min mindmap på immunförsvaret. 6 hela A4 och det e ju tveksamt om man vill veckla ut den på basgruppen imorn alltså . .

Imorgon ska pappa och jag sätta upp min pilaster. Jag ska försöka gå över till ljusglimten och fixa en koppling som funkar till min lampa.

T ringde nyss, vi ska på ett möte i Jönköping på lördag. Men jag vet inte om jag behöver/orkar hänga med . . vi skulle höras på fredag om det iaf. Det verkade som att det inte alls var många som kunde nu ändå . . det handlar iofs om en ganska rolig grej som ska fixas, vi får se . . Jag tror att jag inom en snar framtid blir kallad till Sthlm med för möte och träffa 2 nya medarbetare i "Idrottslyftet"

Sov Gott, T

juste jag hittade ju detta filmklipp om makrofager, och visst tusan Snige såg vi det här när vi var små!? (ja det gjorde vi - det gick under sommarlovsmorgon en sommar)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0