tröttoman tilla

Har precis kommit hem från Uppsala och Gustav  Elviras bröllop som var igår! Jag har varit sjuk under hela resan så det har varit lite drygt. Men inatt har jag sovit SKÖNT i pappas sovsäck och på en såndär supertjock gympa-matta i en gymnastiksal :)

Tänkte ladda upp bilder och så imorn! Jag börjar inte förrens vid lunch :) I normalfall kanske jag borde va hemma, men dessvärre läser jag ett program där man får orealistiskt mkt straff-extra-uppgifter om man är borta, så det finns inte . . vi smittar ner varann istället! Sjukt bra! cirkulär-smitta kan vi kallat´ . .

I better get sleeping!

Herrå!

(och hur jag ändrade typsnittet är även för mig en gåta . . )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0