sommarjobb

Fick ett samtal från vårdchefen på kirurgavdelningen på US precis . . dessvärre var jag ju tvungen att tacka ja till mitt gamla jobb redan för ett bra tag sedan . . så mina veckor e redan inbokade. 

Det  har varit lurigt om jag skulle ha "is i magen" för att invänta jobb på sjukhuset eller om jag skulle tacka ja till en sommar till på Garnisonen . . men efter mkt tanke så ville jag ju inte riska att stå utan jobb, och dessutom så e det ju great på Garnison :) Det är komiskt att jag tänkt att kirurgen vore bra för mig för att öva att se läskigheter. Men jag tror jag kommer dit på praktik nästa termin faktiskt . .

Blir ändå skönt att komma till ett arbete där man har lite koll (även fast det var så länge sen så jag  var där att jag glömt mina passwords till journalsystemet) 

Nya chanser kommer. Nästa vecka ska jag ju tillbaka till medicinska avdelningen i Motala!

Nu ska pappa och jag ner och luncha på stan!

Ha det fint, T

Kommentarer
Postat av: Tessan Palm

Ja Garnisonen är ju great som sagt! ;) Men nästa sommar kanske man söker sig till US... Jag ska förresten gå på Siktet i tre veckor, vem vet.. vi kanske går samtidigt då. Hoppas att det har gått bra med pluggandet och lycka till imorrn. Kram Tessan

2009-04-22 @ 13:13:37
Postat av: Anonym

oh va kul! Siktet är bäst :)

Jag ligger 1 dag efter i mitt pluggschema, så jag repeterar lite fortfarande, men snart blir det friskis!! Lycka till imorn du med! Kanske ses om du skriver i onkologsalen! Kram

2009-04-22 @ 16:46:05
Postat av: Jessan & Milo

KUL då ses vi! Kramis

2009-05-06 @ 19:17:14
Postat av: T

Det gör vi persika! Vi siktar mot kulighet a la summer 2007, och hoppas vi kommer halvägs iaf ;)

2009-05-06 @ 21:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0