malmö pics!

    
   

I fredags när jag kom till Malmö var det festival! Jag spenderade först några timmar på egen hand för och kolla i affärer och dyl. Sen mötte Tessan upp mig och vi åkte till T & R s fina lägenhet! Senare begav vi oss ut på festivalen och tittade på lite olika events, bl.a en konsert med "Familjen". En kille från Tessans bank i Helsingborg joinade.Han var från Östergötland med, så det blev ganska mkt "jag måste hälsa till morsan". Sen skramlade östgötarna ihop lite cash och vipps hade jag råd att köpa en finfin heliumballong - jag kom inte bort nångång under kvällen tack vare den :)  De andra dagarna tittade vi på lite sevärdheter bl.a Turning torso samt stalkade lite utanför Zlatans malmövilla. Igår besökte vi en bokskog där vi picknickade! Det var mkt mys!

---------------------------------------------------------------------------

Tack bästaste ni för en trevlig helg! ♥

Tessan - om R har nån bra bild på dig och mig tillsammans får han gärna skicka över den på msn eller så . .


Kommentarer
Postat av: anna!

kom igen, brrrittmareeij!

2009-08-24 @ 22:40:23
URL: http://porsfyr.blogg.se/
Postat av: Jessan & Milo

mysiga bilder :)

2009-09-11 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0