save & continue



Igår annonserade jag på MSN efter någon som kunde hjälpa mig att fixa en bana på Lost Levels Super Mario. Kajsa som är socialt understimulerad i en lite öde korridor på Flamman nappade snabbare än snabbast och kom för att fixa det hela. När Kajsa kört 1 gång inser jag snart att hon aldrig kört spelet. Jag har kämpat många år liksom. . Hallå!
Jag blir besviken och inser att jag får försöka fixa det själv ändå. Kajsa kommer på att hon ska BAKA istället . .  herre! Snacka om att fly problemet . . .

Nej, seriös hjälp sökes! Mitt sommarlov försvinner! Sympatikuspåslaget växer och snart blir jag nog benskör!



Kommentarer
Postat av: anna!

vi har spelet på vårt super nintendo här hemma. skulle kunna ge mig på ett försök när jag kommer till linkan, förmodligen nästa helg. om du inte redan klarat det då, förstås :P

2009-08-13 @ 18:23:11
URL: http://porsfyr.blogg.se/
Postat av: T

åh stannar du bara över helgen Anna? Jag är i Malmö då nämligen.

2009-08-13 @ 19:18:17
Postat av: Anonym

Ah men ta med spelet när du kommer i helgen så ska jag hjälpa dig...jag är själv uppvuxen med nintendo 8-bit så helt ute och cyklar kan jag inte vara ;)

2009-08-17 @ 19:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0