födelsedagen!

Igår när jag vaknade fick jag först en present av mig själv! En trisslott! Dessvärre vann jag NADA på den . . men jag har ju ändå haft lite tur på sistone så det gjorde inte alltför mycket.
Vidare till skolan där jag först hade basgrupp och på eftermiddagen läkemedelsberäkning. Var hemma på kvällen eftersom jag skulle göra ngt med VPK. De kom en efter en och sa till mig att jag nog inte kunde ha mina pyjamas/slappomanbyxor längre . .  

Vi gick ner mot Drottninggatan, för att handla på Netto. Den som trodde det, trodde fel. För vi stannade vid Kniv & gaffel där de bokat bord. Vi åt massa god mat (jag tog sovlaki). Sen åt vi Ben n Jerry hos mig och jag öppnade paket. Jag fick ett strategispel som hette "Svea Rike". Peter läste igenom reglerna läänge, men speldag fick bli en annan dag!

Nu är jag 25 år, och det känns som Anna skrev i ett sms "nu kan man inte stoppa det längre".

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS i efterskott:P:P:P:P:P:P

2009-02-12 @ 15:55:18
Postat av: Patrik A

Grattis i efterskott

2009-02-12 @ 21:28:10
URL: http://averin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0