"ledig" dag!

Idag är jag ledig från praktiken. Jag har nu två patienter som jag har "mer koll" på. De jag har nu är nästan utskrivningsklara så det är inte så mkt direkt pyssel med dem mer än att ge antibiotika intavenöst, och dela tabletter. Den ena hade iofs vårdplanering igår, då var jag med, de tyckte patienten var citat "JÄTTEKUL", vi har blivit lite kompisar så att säga ;) Tror inte hon är kvar imorn, utan då får jag en nying som är lite sämre.

Idag började jag med massor av "fix" ringa samtal, posta brev . . åkte till pappas jobb därefter. Han vidimerade några kopior och jag trädde upp ett halsband snabbt. Väl hemma blev det en tråkstund med att öva lite på att räkna läkemdl.
 
Nu kommer strax en crendo-kille hit och tittar på min spis som är lite knas. I efm ska jag träna (hoppas på att få lite energi för den totalförsvann igår tror jag). Ska även förbi Lucullus och hämta ett paket från vimsadekor. Efter lite brev och ursäker skickar de mig nu en NY väggdekor, så vi får se om den kommer upp ikväll . . .  isf kommer bildbevis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0