SPA helg!!



Matues porslin - de jag har hittils går i "sand" . .  fick denna kanna som jag bloggat om för länge sen av min bror igår!


Nu har vi kommit hem från badhotellet i Tranås, där vi SPA:t, och firat min 25 årsdag lite sådär i förskott. Vi har badat i ektunnor utomhus precis intill svartån, badat och bastat. Idag hade vi varsin massagebehandling. Igår kväll åt vi middag på hotellet, sen blev det choklad och cola framför tv:n på hotellrummet!

Jag fick även paket! En ring i vitguld med en aquamarin i som pappa gjort, porslin från mateus och fina kuddöverdrag som mamma sytt!

Nu har pappa och jag hämtat mitt vitrinskåp som ska upp! Det blir nog kanoners!

Nu är jag helt mör i kroppen och trött, hoppas det håller i sig så jag sover bra inatt. Imorgon tentar jag nämligen statistik!

Lev väl, t

Kommentarer
Postat av: anna!

jo du vet man måste passa på o beklaga sig litegrann ;) hur känns de o snart fylla stor då? ingen skillnad, eller hur? :)

2009-02-09 @ 13:36:52
URL: http://porsfyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis vår Prinsessa, hoppas du får en trevlig kväll.

Mamma & Pappa

2009-02-10 @ 19:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0