sommarbild



Hittade denna bild i arkivet från jobbet i somras. Jag ser ut att vara lite på lur-humör och det är inte helt omöjligt! Eller så va det för jag såg att min kollega vispade ägg med elvisp utan att hålla i den (satte den som stöd på diskbänken och visade mig glatt uppfinningen)  haha, den kör jag alltid ;) Riskigt - men så e livet!

Nu har rykten nått mig att klädsel för timmisar är utbytt byxor & piketröjor! Herree! Bara det inte blir tvång med magväska så, . .  då jobbar jag hellre på ICA i sommar ;)

Nej nu e det tvättstugedags! Sen går jag bort till Kajsus och har ryggmassage! Är feed-up med pluggandet. Nu vet jag allt ifrån hur många procent spädisar tappar i vikt första dagarna till orsaken och hur små antikroppar förstör beta-cellar i pancreas så man får insulinbrist. Tänk att jag gått omkring och tagit blodglucosnivå i flera år på människor utan nån närmre fundering på det . . .

Kommentarer
Postat av: Tessan Palm

Usch vad är detta för rykte om kläderna? Jag som trivs bra i vanliga scrubs... Hoppas att allt bara är påhitt ;) Lycka till med tentan nu! Kram på dig

2009-01-06 @ 20:27:06
Postat av: Jessan & Milo

ja har inte sett röken av nåra kläder, men det kanske kommer..SÖT bild ;)

promenix snart?

2009-01-07 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0