söndag!

Söndagar är sådär sköna i mitt hus. Inte alltför mkt spring och inga "crendobilar" under balkongen. Idag förstördes ju detta lite p.g.a plogtraktor, men då vet man ju att det är snö iaf :)
Sov i 11 timmar inatt, men nu känner jag att det e dags för att vila ögonen lite. Suttit på bibl o pluggat (nu i veckan är tentan!!) Satt en till tjej i klassen och pluggade i salen, annars va det söndagstomt på folk!

Igår lördag hände inget extraordinärt från min nu-vardag. Kajsus Ixus kom hit och vi gjorde Peter-sallad efter att vi tagit en lång promenix i den iskalla luften. En peter-sallad består av massa goda, och förkastar allt vad isbergssallad+tomat+gurka heter! Det blev iaf en mkt god sallad med massor av avokado, lök, fetaost, ruccola och citron & balsamvinäger m.m!

Ikväll e det victoria secrets fashion show på tv 3 (showen av shower enligt mig!) Efter det ska Anna och jag ut i kylen och rensa ut små monstervirus som tagit sig in i våra hjärnor . . .

Förövrigt är det rea på cheddarost på Netto. 60 kr för cirka 1.5 kg. Men jag rear ut min för 39.50 kr, jag insåg nämligen att jag inte hinner äta SÅ mkt ost innan jag reser bort på fredag. Så missa inte detta toppen-erbjudande!!! Once in a life-time chance som man säger ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Budet är taget, Mamma

2009-01-05 @ 09:37:20
Postat av: Anonym

. . kan vara bra till gifflar?

2009-01-05 @ 10:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0