tillbaks från alperna!

Nu har vi precis kommit hem från Valmeinier, det har vart toppenväder hela veckan! Förutom sol har det vart mkt träningsvärk (!) pasta, slapperi i underställ och bus . .

Nu håller jag på att ladda min mobil så jag kan ladda över bilderna mamma! Vill just nu bara njuta av att vara själv efter dryga dygnet på buss och cirka 1000 filmer . . kan inte sitta mer nu.

Nu är min plan att hitta block samt pärm tills imorgonbitti då jag börjar skolan, termin 3 "ohälsa hos den vuxna människan" . .  sjukdomar sjukdomar . . första föreläsningen imorn är dock om statistik!

Mitt tentaresultat från föregående vecka hade kommit in, och den gick ju fin fint!


Kommentarer
Postat av: Tessan Palm

Grattis till tentan! Vad skönt att ha varit iväg på semester såhär innan terminsstart också. Då är du utvilad och har samlat lite nya krafter nu då. :) Vi ses imorrn på uppropet! Nu blir vi klassisar ;)

2009-01-18 @ 16:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0