past days.

Här om dagen åkte pappa och jag till landet. Det var ganska kallt men sen försvann lite stackmoln! Jag klippte halva gräsmattan i full utrustning vilket innebär gummistövlar, keps och skyddsglasögon :) Detta för att jag håll på att skada mitt öga illa för cirka 5 år sedan när något flög upp från knivarna!

Lite senare kom min bror, tessan och en inneboende som de har från Finland. Jussi hette han. Vi grillade korv och marshisar och bastade länge! Gårdagen spenderades inne i stan. Mamma fixade inför "vinlotteri" så på efm åkte A och jag in till mig i stan. Shopping, bosses och sen kom pappa med sushi från ett nytt ställe på Västra vägen (intill Victoria typ). Det va riktigt bra sushi!

Idag ska vi på roadtrip till Motala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0