sommarstugan



Jag nu! Är i sommarstugan, och solen har ännu inte gått ner över havrefälten! Fick skjuts med Js mamma & pappa och har nu t.o.m lyckats med kastrullpopcorn och hamna på en spännande fotbollsmatch på tv4!

Nu efter straffar väntar dock sängen, var vaken mellan 02-05 inatt och hostade värre än värsta "kolaren". Under dessa timmar hann jag i princip läsa allt som gick om MJs död och funderade på vad han betydde för mig, men kom fram till att det nog inte var så himla mycket. Han var den där affischen i sexårsbarnen egna rum på dagis, någon cooling som alla killar ville dansa som. Jag själv tyckte nog mer han verkade läskig! Vid det här laget var min största idol Tommy Nilsson med låten "Öppna din dörr" - jag spelade lite i en annan division kan man säga ;)

Jackson five´s album har dock spelats relativt flitigt, men att det skulle vara samma person som läskingen  i sexårsrummet?! I vilket fall verkar han ha lämnat ett stort tomrum hos många fans och bestående musik för all framtid . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0