back on track.


Idag var en bra dag, inte lika stressigt som igår då jag och min handledare "jobbade över" nästan två timmar! Självklart kunde jag gått innan henne, men som vanligt finns inte tillräckligt tid och vi behövde lite tid för utvärdering och check.

Jag hade min lilla sal och min datavagn, delade ut mediciner, kopplade lite syrgas och inhalationer . . dokumenterade och fixade med hemgång. Lite lagom sådär efter två dagar där jag inte ens vet vad jag gjort ;)

Imorgon ska jag träffa en tjej i klassen och fika på stan, sen tvättid (äntligen!) sen blir det kanske till att åka hem till mamma & pappa på kvällen . . behöver lite hjälp med ett nytt "projekt" :)

På fredag åker jag på arbetskonferens i Åtvidaberg (!) hotell stallet hägrar där SISU ska idrottutbilda m.m

Det blir great . . .

Just det! Lite kul . .

Bilden ovan: http://www.lio.se/templates/Page.aspx?id=28756

Jag, två blivande läkare, och min f.d handledare i bakgrunden. Bilden togs i vintras . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0