soliga tisdag!

Vart uppe sen 06.00 pigg som bara den.. men nu tusan börjar jag sega av lite. Har varit i skolan för utvärdering och bl.a fått ett skriftligt omdöme kring den examinationen jag haft. Igår var min sista dag i motala, och det var skönt! Avslutade i helgen med en katetersättning som gick utmärkt :)

Så idag småstartar jag lite med sommarjobb.. blir en kväll på Siktet. Har klurat i tre dgr på koder, inlogg osv . . rätt onödigt eftersom de ändå kanske ändrats sen jag var där i höstas (!). Det ska bli väldigt roligt att komma tillbaks iaf. Tänk att det är min fjärde sommar där! Troligtvis är det även min sista sommar . .

Nej nu ska jag ut och rasta Kajsa i hennes tentaplugg :) Blir en sväng runt Stångis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0