nya tider snart . .




Igår kom mitt jobbschema för sommaren! Satt och fyllde i min almanacka nu och märkte att den tog slut! Visst tusan . .  jag har en almanacka från "personlig almanacka" och man får bestämma i princip all design och upplägg . . därav tar min slut i början av juli. Funderar på att göra en ny almanacka men jag tycker priset 275 är lite dyrt . . När öppnar Granit? Kanske kan jag köpa en där istället?
 
Eller . . 275 kr är kanske okej när man får bestämma allt från ränder på sidorna, till färg på gummiband, och man ska ha med namnsdagar . . jaa todo? Det är viktigt att format och kvalité är bra, eftersom en almanacka slits en hel del . . och man vill ju ha en fin kalender hela året!

Hur som helst gillade jag mitt sommarschema! Kommer jobba 85.7 % - det är lagom, kan man plussa på lite timtider :) Fick även på den avd jag prio ettade. Behöver heller inte oroa mig för att lägga ner 3-4 veckors intensivplugg heller . . då svaret på den stora T3 tentan kom igår :) Weiii! Det firades med paella, vin och Ben n jerrys (glass mamma). Vi passade även på att fira Krösus och min namnsdag igår (Linnéa).

Nu väntar 2 dgr praktik Motala, kommer hem imorn efm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0