huvudet på spiken



Nu har pappa precis vart här och hämtat deras e tickets till flyget. Föräldrarna ska till Riga i veckan. Pappa lovade att titta efter spikmatta ..  vilket jag betvivlar, det e ju lite av en hype här i Sverige. Har iaf hittat den här fina yantramattan som jag är lite sugen på! Någon som testat? Yantramattan finns iaf på Life och har 30 dgrs "prova på tid".

Annars har det vart en lugn söndag, lite plugg, ett varv i ryd, blev 5:an  - ingen kanontid men ändå acceptabel tid för att inte sprungit på läänge! Imorgon har jag klinisk examination. Men vi väljer och kalla det "inlärningstillfälle". Ska läsa in journal, labbvärden, prata med patient och sen utifrån det skriva omvårdnadsåtgärder. Hoppas att det flyter på och att jag får en patient som är "bra".

Har även fått jobbtid nästa vecka samt lite nästnästa. Nu är det två uppgifter/arbeten kvar i skolan samt utvärderingar & reflektioner . .

Kommentarer
Postat av: Bror

Jag vill också ha en!

2009-05-19 @ 02:19:07
Postat av: T

Jag hörde ryktas om det :) Såg du mitt sms om teet?

2009-05-19 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0