god morgon!

Idag var det skönt med lite sovmorgon, trots att jag de senaste dagarna sovit 10 h natt ungefär. Idag går jag kvällspass. Eftersom det är sista dagen idag och jag inte hade ngn handledare inplanerad fick jag välja om jag ville gå med operationssköterskan eller anestesi. Jag valde det sistnämnda. Fick igår hjälpa till att sätta nålar på pat samt hålla fria luftvägar, lägga in tub och lägga ner sond. Sonden hamnade låångt ner. På kvällen igår satt vi på skolans bibl. o förberedde en studie vi ska göra.

Imorn ska jag på infomöte på postop. (där jag ska vara resten av min praktikperiod). Efter det kanske mamma och jag ska kika lite på en disputation (min kusins man).

Tänkte vaccinera mig igår men när jag satt bredvid en distrikta som skulle ge mig sprutan tyckte hon och hennes kollega att jag hade haft för hög feber för alldeles för få dgr sedan, så jag fick gå hem utan ond arm.

hej o hå, heja bonden Rogeeer.

Tillus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0