huvudvärk

Igår vaknade jag med en jobbig huvudvärk, insåg ganska snart att det måste bero på vaccinationen jag tagit dagen innan. Låg under mitt täcke hela f.m och ringde 1177 för att fråga om jag kunde ta ngt mot värken (eftersom jag skulle iväg sen) - men icke! Så vill höja en varningens finger! Ta inte febernedsättande eller smärtstillande för biverkningar av vaccinationen!! Vaccinationen ska inte ha lika god effekt då. Började praktiken iaf sen på efm. Fick se en hel del faktiskt, så jag tom glömde bort värken :)

J tyckte det var DROPPEN när han hörde om min huvudvärk. Att man skulle få ha huvudvärk hela livet och aldrig få ta ngt för det bara för en himla spruta. Nej! Han skulle INTE ta den nu!

 - Vi kan meddela att huvudvärken e spårlöst borta idag :) Ta sprutan!


Kommentarer
Postat av: Bror

Hej! Din klocka går fel...

2009-10-29 @ 17:16:18
Postat av: tilla

hey you I know . . men jag vet hur man ändrar den nowadays, det gäller bara att gå in och görat´



Va det du som skrev kommentaren i inlägget nedan förresten?

2009-10-30 @ 11:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0