weekeeeend

Inte har det inte blivit mkt gjort, inte ett dugg för att vara exakt! Igår tog mamma & jag en sväng på stan, eller en sväng och sväng, det blev en ganska lång tur. Jag fick faktiskt stövlarna (gummistövlarna som jag skrev om i ett inlägg nedan). Mamma hittade en superfin kappa på Kappahl. Sen på kvällen blev det flamman, först min indie-allsång, sen en fest på Storgatan med lite tema kreativitet . . det fanns pysselgrejjer och målarfärg att gå loss på. Peter förenade nytta med nöje gav sig på n(djuren) och repeterade lite fysiologi. Jag fick en räv på ena skuldran och en stor snigel på andra. Som tur var såg jag ju dom inte så jag glömde bort dem totalt. Bra där! Sen blev jag avlämnad till Mukki & Lydi för lite dans på Sliver/Harrys . .

Nej nu ska jag måla! Vitt, vitt! :)
Bilder kommer på det!

Just nu är min pappa & bror på Green Day, hoppas ni har det skoj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0