tjohoo.

Idag är det fredag för er som missat det. Dagen inleddes med föreläsningar om graviditet & förlossning. Så nu kan vi barnets rotationssteg i förlossningskanalen o hur lång tid det tar om man lägger barnet på mammans mage tills det hittar bröstet och börjar amma.

Om några minuter bär det av till Jönköping och ett äventyrboende (med höghöjdsbanor etc) där Helen och jag från ÖSIF ska leda "Ung Ledare"- utbildningen under fm imorgon! Jag gick själv utbildningen när jag gick på högstadiet och gick för 2 år sedan kursen i att leda "Ung Ledare" på Bosön. Är ni med?

Så ikväll ska vi installera oss i en stuga samt kika på aktiviteterna ungdomarna har under kvällen samt äta middag. Imorgon efter lunch när Helens och min del är klar kommer delar av vår styrelse ner från Linkan med :)

Jag ska försöka ta mig från jkpg skapligt då vi har klassittning imorn kväll och vi ska samlas några hos mig innan! Så nu har jag städat av lite - det behövdes! Ska försöka hinna igenom riksidrottens kompendie om jämställdhet på vägen ner nu i bilen men Helen har med sig sin dotter Signe 1 år, och jag hoppas hon sitter bakåtvänd därbak så vi kan snacka istället ;)

Tipsar alla hemmavarande i stan är att gå ner på MATFESTIVALEN som pågår idag och imorn med!

På sön syns vi lille bror.

herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0