TGIF.

Nu är det äntligen helg! Det har varit mkt denna vecka! Igår ledde jag ju elevens val i idrott för ett gäng sjuor. Det kändes minst sagt lite konstigt att besöka sin gamla högstadieskola, dessutom i nån slags lärar-roll! Det var verkligen fullt upp att hålla killarna någorlunda lugna och fokusera på det vi gjorde! I vilket fall handlade lektionen om ledarskap och hur man ska planera en idrottslektion . . Jag är certifierad utbildare i att leda en kurs som sv. skolidrottsförbundet har "Ung ledare" så det var från den jag tog material.

Jag: "Er lärare berättade att ni hade vart tvugna att dela klassen, och att ni tillhörde den gruppen som verkligen ville..[..]"

Elev: "1337!!" 

Och för Er gamlingar som inte vet vad 1337 innebär hittar vi det här



Resten av veckan har bestått av plugg (idag har vi suttit på EM-kliniken med enkätmaterial till C-uppsatsen). Den valbara kursen har kört igång med och det här blir verkligen ingen semester! Så jag vet vad jag gör i helgen!! Men nästa helg blire TOGA-party!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0