28 april 2010

För 20 år sedan: Gick jag på 6-års, hade en koja i skogen med "Hildur". Gillade jag den gula o rosa pinnen i knatte-fnatte-tjatte påsen från glassbilen, krusade mitt hår och använde diadem tills jag fick ont bakom öronen.

För 15 år sedan:
Gick jag på blästadskolan. Hängde jag mest med Lotta, käkade nudlar eller cornflakes till mellis, tränade friidrott på Tornhagsskolan och köpte grönt nagellack på H&M.

För 10 år sedan: Blev jag kär nånstans där löven föll och 9/11 blev ett datum ingen glömmer..

För 5 år sedan: Var jag sambo en minisväng i Vasastan, jobbade på Carema, festade för lite, och åkte sen till Madrid för att jobba som aupair.

För 3 år sedan: Levde ett lätt liv den första halvan som bestod i att fixa MVG på komvux, dejta, leva livets lugna dgr för att sen flytta till Sthlm under hösten o påbörja studier på uni.

För 1 år sedan: Gick det väldigt bra i skolan och motivationen var på topp!

Igår : föreläsningar, träning, bakade lite på kvällen.

Idag : plugg på HUB, handlat kopieringspapper m.m, mini-visit av Peter.

I morgon: Pluggar jag diabetessår hela dagen, promenix på kvällen!

Om 1 år: Är jag sjuksköterska, o har förhoppningsvis ett jobb som jag kommit in någorlunda i! Dessutom köper jag entrecote varje fredag och har slutat handla klövermjölk på Netto ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0