jag skulle vilja;

* ha ett stort kök och en matsal. Då skulle jag klä ett megabord i linneduk och bjuda på massa tapas!
* vara bättre på engelska, jag och vetenskapliga artiklar e ingen match in heaven om jag sägert´ . .
* vara solbrun och ledig!
* att mitt olivträd snart meddelar mig att han överlevt den bistra vintern eller inte så att jag slipper lura på det!
* att nya gardiner sydde sig själva
* hitta en perfekt svart sammetsklänning
* att jag lär mig sårläkningsprocessen imorn!
* att de fyller i grusdiket på Barnhemsgatan och att övergångsstället vid Netto/Makke D börjar funka!
* dessutom vore det bra om vi inte fick paj på styrelsemötet på måndag, för det tycker jag e lite tråkigt.

Annars e det rätt okej, det tycker jag allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0