talgbollsmobilen





Igår var det dags för ett litet joke. När mörkret fallit knöt jag fast en "talgbollsmobil" utanför Peters dörr. Han bor ju typ i loftgångsgrej fast nedre plan så jag tror inte ens fåglar kommer så nära (men det e ju inte riktigt the point). Notera att den e exta utrustad med små lappar o meddelanden till fåglarna. Jag tänkte att nu blir det ju lite pinsamt för P när hans grannar tror att han sätter upp 6 st talgbollar i desperat försök att få till lite fågelliv runt knuten.

Men sen ringer han sent igår o berättar att det var bland det finaste han fått o att han lurade på att TA IN det hela för han va rädd för sabbotage! 

haha.


Kommentarer
Postat av: anna!

najs mobil :) är du med i dove-kampanjen på buzza?

2010-02-28 @ 15:25:03
URL: http://porsfyr.blogg.se/
Postat av: tilla

nej jag tycker inte jag har fått inbjudan till kampanjer på år, lite tråk :(

2010-02-28 @ 17:36:53
Postat av: Anonym

du är busi du...Pappa

2010-02-28 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0