happy.

YES! sedan jag skrev sist har jag fått besked om att jag klarade terminstentan för denna termin! Känns SKÖNT, spec. eftersom jag nu under terminsuppehållet  1.5 vecka inte behöver plugga ett dugg, vilket jag hade tänkt annars. Tre veckors hårdplugg gav sitt! 
Det enda som nu kvarstår av terminen är tenta i statistik imorn. Om några timmar har jag bjudit in till statistikfika :) Ska baka en kaka o städa upp lite samt plugga innan dess bara . .


I veckan som kommer ser jag fram emot:

* en tripp till mormor & morfar som nyligen flyttat
* åka längdskidor
* sthlm (?)
* jobba (??)


Skön söndag!

♥ T

Kommentarer
Postat av: anna!

grattis!

2010-01-10 @ 11:43:07
URL: http://porsfyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0