happy monday!

Idag har bror och jag sprungit en liten runda i vidingsjö/ullstämmaskogen, på efm begav jag mig till en tjej i styrelsen och hängde med henne o hennes barn 1 år och 3 mån gamla. Mys, men åh jag hade verkligen fullt upp där i baksätet med båda barnen, prata med H och fokusera stundvis på vägen då illamåendet kom smygande. Men det vare värt :) 

Väl i Åtvid lekte vi en liten park och sen var det styrelsemöte efter att vi haft SILLY games. Silly games har vi varje sommaravslut och jag kommer alltid sist (jo jag tror faktiskt) . . men det e bara för att lekarna e så SILLY...  men som tur var reglerna tvärtom i år så förloraren fick välja pris först. Och det var ju jag :) Tog på mig uppdraget om att bygga upp hemsida, ska få hjälp av en tjej på SISU.

Just ja, bäbisen var dagen till ära klädd i P.o.P kläderna som jag skrev om tidigare..passa perfa!

Imorn kanske det blir ytterligare bäbis-titt. Ska träffa en tjej jag jobbat med och ta en morgonpromenix! Det kan behövas efter mitt första pris om jag sägert ´ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0