krokodilvarning!

Tentan idag gick bra! Examinatorerna var mycket nöjda med min insats så jag förväntar mig "sår & sårvård" 7.5 in i Ladok inom kort! Gick sedan en runda på stan. Fixade skyltning på pappas jobb. Lurar på att göra ett armband . .

Nu gör jag lax i ugn med kokt potatis o sås o . . inser nu att jag inte har ngt att göra såsen på. Får bli en tripp till ICA? Tycker inte riktigt om klimatet på "mitt" ICA vilket gör att jag har en liten "hämnd" mot två stycken. Inte avancerat alls eller olagligt, men mitt tålamod att vända dem e rätt slut, har verkligen försökt för jag fattar ju med att det kanske inte e världens roligaste jobb . .

De e ofta sura, hälsar inte och om de hälsar så e det inte glatt ..jaa ni fattar totally grått utan servicemind. De gör inga tecken på att känna igen en eller så efter 3 år. Tror de vet mkt väl att jag inte brukar vilja ha kvittot (vilket man märker). Så nu gör jag såhär: Jag säger inte "du kan slänga kvittot" (som jag brukar). Detta innebär att de måste fråga; Vill du ha kvittot?

Om de nu är på väg att kasta kvittot så säger jag "ja" . . o  sträcker de fram kvittot: nej, du kan nog slänga det!


Det var dagens lilla hämnd-trix.

hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0