YES.

Spa Halland


Sovmorgon!

Tentan igår gick bra, fick utvärdering efteråt och eftersom examinatorerna tyckte jag skulle vara mkt nöjd med min prestation så jag förväntar mig ett G i Ladok inom kort :) Tentan utgick från ett scenario där man skulle plocka ut det man tyckte var väsentligt, (vilket blev demens och depression) sedan skrev vi i 1 ½ timma om etiologin bakom dessa sjukdomar,  symtom samt lkm och hur de fungerar. Sedan övergick tentan till muntlig form  1 h där man i smågrupper diskuterade kring dessa sjukdomar och omvårdnad, rehabiliteringsformer, terapier osv, vad man gör som sjuksköterska . .

Så nu är hela termin FEM avklarad också, det rusar på i en rasande fart! Nu väntar en valbar kurs samt c-uppsatsarbete. Jag o Mian träffade vår handledare igår. Vi ska skriva om diabetes typ 1 och empowerment kring detta. Vi ska snäva in syftet ytterligare. Vi ska göra en kvantitativ studie som kommer utgår från flera hundra enkäter som skickats ut till patienter kopplade till EM-kliniken!

Men innan vi tar tag i det där ska jag;

* putsa mina fönster (1 av 4 check) 
* skylta om på pappas jobb (?)
* gå på terminsavslut i skolan
* baka påskkaka/muffins
* träffa min familj
* åka på SPA (asia)
* köpa biljetter till sjukhusfesten
* ut och äta med några i klassen
* shoppa!
* posta mitt anställningsintyg
* INTE PLUGGA

Kan bli rätt bra slappa dagar :)

hejhej! ♥

Kommentarer
Postat av: anna!

visst är det härligt när allt rullar på? :) härligt att allt går så bra!

2010-03-31 @ 09:52:09
URL: http://porsfyr.blogg.se/
Postat av: T.

verkligen! :) Skönt som tusan när man lagt ner allt man kan på ngt..

2010-04-01 @ 08:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0