Sthlm - Lidingö


I Lördags for vi upp till hufvudstaden! Pappa och jag var på inköpsmässa i Upplands Väsby. Champagne o världens hetta i montrarna, fick prova en diamantring för 450 000 !! Vi beställde smycken från MissDee  (sådär snygga smycken tyckte jag  . . :/)  Jag shoppade istället armband och halsband hos Trix  - inköpspriser  we like it :)



På söndagen var det att ladda upp med en bamsefrukost, eftersom jag inte ville äta någon större måltid innan 14.oo o start. Innan dess tog vi en promenad där Bror och hans flickvän bor och laddade (jag försökte anstränga mig minimalt)



Klockan 12.00 tog vi bilen ut till Lidingö! Hämtade min nummerlapp på Lidingövallen, där vi satt ett bra tag, alla utan jag åt mat, pappa fick för sig att han var någon slags coach o skulle massera mina ben . .  ajja., jag var sur och pratade knappt ! Det blev inte bättre för att alla segade o inte fattade att vi var tvungna att gå till start!


72253-78

Vid start blev det som väntat (från min sida då) stressigt!! Toffsen gick sönder, MP3 spelaren funkade inte m.m Efter 1 km hade jag förgäves försökt få på mp3 n samt nästintill ramlat på kuppen. Då jag gjorde mig av med mp3 n! Första 5 km flöt på bra, aborrebacken var lika hemsk som man ha hört, en tjej svimma precis innan jag kom till foten av "berget" men men jag tog mig upp o fixade det resterande 5 km på en okej tid.  När jag kom in på upploppet spelades Coldplays "The hardest part" och jaa . .  då började knät göra sig till känna . . I mål blev det sportdryck, proteinbars samt den sedvanliga kardemumma bullen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0