fixing & annonsering

Seeeg telefonkö till Tele2 står jag just nu i! Vore ju smidigt att få bredbandet att fungera direkt vid inflytt (tar tydligen 2 veckor)

 Hur kan jag haft så sjukt mycket grejjer? Blir tippen nästa vecka för lite skräp!

Känns dock dumt att slänga mina gamla inlines så om någon vill köpa dem för 150 kr är det bara skriva en kommentar eller maila!

Har även ett paket weetabix som jag inte förmår äta upp - paketet är så gott som intakt och skänkes bort!

Har fryst /ändrat corren, kvar att adressändra, skiljeanmälan Tekniska verken, försöka överföra mitt gamla bredband på nya hyresgästen, kolla av att elektronisk faktura funkar från Stångis.

Nu puttsa fönster!  "Hemligheten" heter tidningspapper, sen jag provade det har det helt enkelt varit en fröjd att puttsa fönster (och det här får jag betalt för att skriva)  . . Det är iaf det bästa!

Kommentarer
Postat av: M

Bläddrade i en skvallertidning häromdan, och du kan inte gissa vem som dök upp! Allas vår Kjell-Henry i egen hög person!! Kjel-Henry på vimmel/mingelparty. Ja jag säger då det. ha ha ha

2007-08-18 @ 02:19:29
Postat av: T

Jaa han o Alice Timander var väl riktiga premiärlejon tillsammans . . ?

2007-08-19 @ 00:30:43
URL: http://www.tilla.webblogg.se
Postat av: A

och weetabix:en tar jag...

2007-08-19 @ 19:35:33
Postat av: T

Axelina?

2007-08-19 @ 22:27:24
URL: http://www.tilla.webblogg.se
Postat av: M

Det kändes som en bubblare. Har inte sett till han sen gud-vet-när.

2007-08-20 @ 14:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0