kollo & KI

 Efter upprop igår på KI (vi är väl en sådär 50 tjejer och 3 killar i klassen med en ålder 18-40) for vi till Barnens Ö i Sthlms skärgård. Presentation och 5 kamp samt andra lekar för att lära känna varandra. På kvällen var det middag från en cateringfirma! Efter det badade vissa i havet och bastade, medan andra satt och pratade i höstmörkret med tända ljus!

"Nollning" i extrem betydelse existerar inte, utan det får tydligen KTH  stå för. . Vi har 2 sittningar fre och lö nästa vecka. Först med KTH och sedan en med cermoni när vi upphöjs från "ryggradslösa småkryp" till medicinare.

Nu har jag tagit en varm dusch, är seg efter "kollot". Ska kanske åka in till stan, köpa block m.m.  Imorgon börjar vi på "allvar" med föreläsning!  Jag hoppas på att åka till Hammarbyhöjden idag också på visning. Hyresvärden ska ringa mig idag. Time will tell . .

Jag får se vart  jag bor om 1 vecka helt enkelt!
 



Kommentarer
Postat av: anna!

spännande :)

2007-08-28 @ 16:11:52
URL: http://porsfyr.bilddagboken.se
Postat av: T

joråsatte! :)

2007-08-28 @ 18:02:16
URL: http://www.tilla.webblogg.se
Postat av: Muu

Låter mycket mer skojigt än vår nollning. Vad är det du läser nu igen?
Kram!

2007-08-28 @ 19:23:39
Postat av: T

Folkhälsovetenskapsprogrammet (kandidatexamen) ah jag slipper overall :) men det kanske skulle vart praktiskt just nu för min del eftersom jag inte har så mkt kläder ännu här uppe :) Kram!

2007-08-28 @ 19:52:56
URL: http://www.tilla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0