I en annan del av Köping

72253-164

Ikväll blir sista gången vi får hälsa på de fyra vännerna på gruppboendet i Köping!
Kommer sakna Lindas kluckande skratt (vem kan bli oberörd utav det?)
För att inte tala om Tobbes rappa kommentarer, som inte alltid kanske är såå snälla;

"Jävla latmask!"
Tobbe kommenterar sin rullstolsburne kompis som får lite hjälp under längdhoppet.

"Fan va smalt"
Tobbe tittar på Stockholms smalaste gränd.

"Kaffe bara. Ingen dricka, inte - då kan inte jag sova"
Tobbe får frågan om han vill ha kaffe eller dricka till fikat hemma hos Siv.

"Jag tror att jag har fått eksem i mig"
Tobbe har fått invärtes problem.

"Jag tror att jag har fått eksem i ögonen"
Sjukdomarna verkar bara bli värre och värre . .

"Jag har lite problem med tån. Den har gått sönder"

"Säg inte mot Arboga, för fan"
Tobbe frågar folk på campingen åt vilket håll Västerås ligger.

"Vad tycker du att jag ska ta för någon?"
Tobbe blir lite osäker på vilken hans favoritläsk är och rådfrågar försäljaren.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha verkar ju urkul det där programmet, synd att man missat det :/

2007-02-11 @ 23:28:17
URL: http://tessan.delden.se
Postat av: Jonas

Mm. Fantastiskt. Jag känner igen mig lite i Tobbe faktiskt, verkar tänka på samma sätt lite, fast jag säger det inte alltid högt :)

2007-02-12 @ 00:46:37
Postat av: T

Tessan: gå in på tv4.se så kan du se många av de roligaste klippen!

Jonas: jag har laddat upp massa låter man kan lyssna på dem men de syns inte bland "my own music" hum? eller kan du se dem? det e heather nova låtar bl.a.

2007-02-12 @ 16:55:47
Postat av: Roland

-Men ja trodde Tobbe skulle ta "kaaffää"!!?

2007-02-12 @ 20:15:03
Postat av: T

. . Jo det var nog inte bara du som blev förvånad över att Tobbe tog sprite ist. för kaffe där!

Boka vasahallen tills på lördag efm? vore "gulligt" ;)

2007-02-12 @ 20:38:33
URL: http://www.tilla.webblogg.se
Postat av: Jonas

Jo, jag kan se dem, fast inte under "my own...." eftersom det inte är mina :)

2007-02-12 @ 22:56:31
Postat av: anna!

jag vill också vara med på ezmo :(
pröva o skicka till min högskolemail istället?

2007-02-13 @ 15:36:20
Postat av: T

Anna: Problemet är att jag bara får bjuda in 10 st, vilket jag gjort - MEN nästan hälften av dessa har inte svarat på mejlet & därmed ej vill vara med (?) - räknas som en inbjudan, och jag kan inte skicka fler. Men du har inte fått Jonas inbjudan heller? för isf skulle ja kunna lägga till dig som "redan befintlig ezmo användare" just nu strular det . .

2007-02-13 @ 17:12:03
URL: http://tilla.webblogg.se
Postat av: Anonym

Anna: Kolla i skräpmappen på hotmail, det kan visst hamna där. Fast ja, som det är nu missar du inte jättemycket :)

2007-02-13 @ 23:08:33
Postat av: anna

finns inget mejl öht från ezmo :( fast om jag inte missar något så är det kanske lugnt, då. fast ni går ju miste om all fantastisk musik jag har ;D

2007-02-15 @ 15:20:19
Postat av: Tilla

jaa jag veeet! Funderar nästan på att ge mitt lösen till dig alltså - så att vi kan dela konto!Jag vet att du kan sitta på en hel del korn om vi säger så . . ;)

2007-02-15 @ 16:18:48
URL: http://www.tilla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0