idre

image248
Fyspass på Idre stadion

image242
Mattrugby. Jag fick vara med för att "jämna ut lagen" jao . . super kul men super jobbigt!

image243
Hela gänget, 2 st från Gästrikland resten från Dalarna.


image244
Utmaningar! Deltagarna själva fick leda och hitta på tävlingar. Här ska man byta kläder under vattnet . .

image245
Idre by summer!! utsikt till NORGE!

image251
Disco! Ledarna + jag uppträdde på scen med LINEDANCE lite senare!

image247 Linda & Erik från Dalarnas skolif och jag på vandring . .

image249 Snöbollskrig i juni?

image250 
image241

"Städjan" Längst upp på toppen blev det varma koppen och mackor! Otrolig utsikt och tur med vädret! Mersmak på fjällvandring alltså . .


 Dagen idag bli att packa upp och fixa lite hemma. I efm kommer Gustav hit och fikar! Long time noo see!

Trevlig midsommar!


Tilla


Kommentarer
Postat av: anna!

toodiloo! satt o blev lite sentimental nu när jag surfade runt på skunk o började känna att det faktiskt skulle va skitkul o ha nån slags reunion snart...men samtidigt inte eftersom det skulle betyda att vi börjar bli gamla (äldre) :/ oh well, intresset kanske inte finns kvar hos de flesta längre. skulle bara va spännande :)
btw, vilka äventyr du är ute på! :D

2007-06-21 @ 13:54:01
Postat av: T

hallå! Pratade med Gustav (som förresten börjar doktorera nu i juli!) om det där idag det är ju eg. bara 3 år kvar till 10 års jubileum :) tiden går om jag sägert ;) kraam T

2007-06-21 @ 16:47:31
URL: http://www.tilla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0