MSN strul

Av förstårliga skäl är jag nog blockad just nu av många på MSN, då jag inte fått bort mitt virus ännu från datorn.
Dessutom har jag kvar en automatisk inloggning på någon dator, vilken resulterar i att folk kan tro att jag ignorerar meddelanden, vilket alltså inte är fallet. Har försökt ändra så att det blir obl. lösenordsförfrågan vid inloggning, men tycks bara gälla den dator man för närvarande är vid?

Misstänkte starkt att inloggningen skedde hemma hos mamma & pappa, men eftersom jag tydligen vart inloggad mitt på dagen utan att varken jag eller mina föräldrar vart vid datorn börjar man undra . .

Tips mottages tacksamt, tillsvidare håller jag mig ifrån MSN . . (men "jag" kanske skickar oanständiga grejer=virus trots det?!)


Kommentarer
Postat av: joisen

nej tillda det har du inte hoppas att du kan va inne på msn snart saknar dig:P fresten så loggade du inn hoss mig på landet och då blev det at man loggade in sig med ditt msn men pappa tog bårt hela msnm så det kan inte vara nån utav oss:P

2007-10-11 @ 20:47:24
Postat av: T

ahh det är Kristian alltså! ;)

Jag fattar inte då kan det ju vara varenda dator jag någonsin loggat in min MSN på . . ?!

2007-10-11 @ 21:04:49
URL: http://www.tilla.webblogg.se
Postat av: joisen

men du ska kålla inan du loggar in om den loggar in dig aktumatiskt:P!!

2007-10-15 @ 21:31:10
Postat av: T

jo men uppenbarligen har jag ju kvar en automatisk inloggning någonstans? vet inte vart . .

2007-10-16 @ 12:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0