Onsdag, Torsdag?

Uppsats inlämnad, och pulsen har gått ner till normal nivå - skönt! Hällde i mig en hel del kaffe imorse! Första gången i hela mitt liv som jag har kaffe hemma! Så nu slipper man ta med sig det när man kommer :)

Tog en sväng till Sickla köpkvarter. Med PLUS s inslag från gårdagens TV i bakhuvudet. Gavlar ökar försäljningen upp mot 40 % och stora korgar med olika färger på artiklarna liksom kryddor i Oalfabetisk ordning likså. Så lurar vi köparen! INTE!


Skulle köpa en dammsugaren jag "tittat ut" typiskt nog var den ju slutsåld på Giganten. Slutsåld var även griffeltavlan på granit. Min nuvarande håller inte måttet (någon har vart där med stålull också!).
 Superbra att skriva mantran på till sig själv, eller tråk kom-i-håg om man hellre känner för det!


image334

Ikväll blir det favvosoppan och Mia & Klara på SVT!

aajuste får man tipsa om en bok? Jag har inte läst DEN, utan bara recensioner. .men lurar på´t.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0