when I leave

God Morgon!


KALLT! Just nu känner jag mig som Pappa Rudolf i "Sunes sommar" när han sovit i förtältet! Vaknade mitt i natten och skakade! Tog på mig hoddie, strumpor & mysbyxor! gaaah! br />
Kom hit igår vid 22-tiden efter att flyttat o kånkat på mina väskor hela kvällen. Fick smärre panik att jag inte skulle hämta ut nycklarna, då kundcenter stängde 18.30. Slängde mig i en taxi från slussen, och räknade kallt med att hinna. Tills jag inser att taxichauffören kör fel! humm . . 2 ggr! Några minuter kvar till stängning kom jag iaf till Hammarby Allé och SSSB s kontor! Fick reda på att lägenheten INTE var städ-besiktad! SURPRISE!

NU: hitta en affär och köpa frukost, läsa CORREN. Bor man söder om stan kommer den samma dag tydligen.

SEN: läsa klart artikel inför föreläsning idag. Det ska tydligen bli en SHOW av Hans Rosling! Vi är minst sagt förväntansfulla då äldre elever sagt att vi måste va där i tid eftersom de andra programmen kommer försöka få plats med!

Ha en bra Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0