Stoppa tiden nån!!

Det är svårt att förstå att det är mitten av april. Tiden har gått så otroligt fort sen jag kom hem till Linköping. Otroligt stressande, men nu är det verkligen vår och ljust - det gör mycket! Snart flyttar jag hem "hem" ju!

Idag har vi fått våra namnskyltar i skolan, dessvärre kanske vår praktik inte kan bli av om det blir strejk (beroende på avd.) Vi får se, om det blir strejk blir det ju för en god sak på ett sätt förhoppningsvis får man tänka . .

Idag såg vi en jobbig film i skolan. Jag hade inte reflekterat så mycket över att det kunde bli jobbigt att se en hel obduktion på film (det är ju ändå bara "film"). Men det var ganska jobbigt, det gick bra ändå för mig och jag kunde vara kvar iaf :) Men ljuden och allt när han sprättade upp kroppen, borrade sig in i skallbenet och klippte upp revbenen . . När obducenten kom in i hjärnan kom de stora tankarna, det var så långt ifrån en människa på ett sätt . . men ändå inte . .

Nej nu blire promenix här annars somnar jag!

Kommentarer
Postat av: ante

mm... fræscht... blev helt førstørd av att du bara førklarade hur obduktionen gick till

2008-04-16 @ 09:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0