.

I skolan idag var det flera som inte hälsade först. Lunchade på "örat" med mina friends och Kajsa såg inte att det va jag först (från sidan) bus bus . . det roliga va att AnnaClara färgat (tonat) sitt hår i nästan samma färg igår! :)

Jag har håret uppsatt, utsläppt kommer kanske när chocken lagt sig liksom bild.

"Pappa! Det e ju bara mitt hår, det e ju samma jag"

Snart blir det mellis här med dom bästaste! Sen ska jag fortsätta med rapporten . . har bara kvar halva diskussionen, skriva källorna korrekt, sidnumreracoch ändra radavstånd!

Herrå. / t

Kommentarer
Postat av: anna!

spännande! blir ju lite nyfiken. jag kommer till linkan nästa vecka. visserligen har jag ett arbete o skriva, men men... hinna ses?

2008-10-16 @ 17:00:41
URL: http://porsfyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Joo de e klart....men det var lite mera DU som blondie.... Pappa.

2008-10-16 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0