bröllop

Vigseln ägde rum mitt i Uppsala, därefter åkte vi ca 1.5 mil utanför (mot Knutby) för att partaa! Det var en brokig samling människor på en sådär 70 stycken som hade samlats. Allt från nykterister, "alkoholister", ateister, frikyrkliga etc . . Jag hamnade iaf mittemot Gustavs kusin och bredvid brudens kusin, de var trevliga! Fetsen hölls i IOGT-NTO s lokaler och slutade tiidigt, men innan dess blev det en del lekar för brudparet, hets-pussning och tal. Efter det stannade många och städade, Erik jag och en tjej som Gustav läst kemi med skulle sova i lokalen så vi städade på fort!

På söndagen for vi in och mötte de nygifta. Vi gick på högmässan (den präst som vigt dem höll i den i domkyrkan). Jag mådde inte speciellt bra och fick springa mitt i pga rethosta. Attans bananer. Efm orkade varken Erik eller jag göra många knop . .



Mamman, brudgum och pappan. Lika som bär. Gurkis mäter nu 1.92 m ö h!!!



Brudparet. Sjukt lika och verkar ändå komplettera varann väldigt bra!



Brudgummen jag som tydligen "Lärde brudgummen att dricka te och lyssna på Kent. Sjuksköterskestudent med engagemang för ungdomsidrott"


Jorååsattee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0