mål.



Våren 2009

* klara av alla tentor - check
* gå på kravall - check
* nya helvita gardiner
* ta bort julgransbelysningen och vårfixa hemma! -  check
*  . . .
* . . . - check


Måste erkänna att mål 4 "ta bort julgransbelysningen" var lite rolig  så här med lite distans. .
Jag är självklart mest nöjd över mål 1 eftersom jag läser ett program som är tufft (för så är det). Och för att jag numer kan titulera mig undersköterska! (fint ska det va ;) - vilket iaf inom kommunen höjer min lön en hel del.

Här om dagen skrev jag en hel sida om förväntningar, önskningar, mål om sommaren 2009. Rätt kul att läsa i efter hand. Men den handlade mest om alla roliga slappomansaker jag ska göra, don´t you worry :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0