"dagens"

Står i kön till vaccineringen och har kommit en liten bit i kön när jag ser att en jobbarkompis från Siktet kommer (ser det via ett fönster). Jag tänker att jag lika gärna kan gå ur kön och ställa mig längst bak och snacka med henne i väntan på sticket. Så jag går ur kön och alla tittar konstigt på mig . . 

"Neeej, jag ångrar mig nog . . "

Lite kul angående att folk just verkar vara lite ambivalenta till vacc eller ej men alla som står i kön har väl bestämt sig liksom . . ja iaf lät det lite knäppt och folk glodde ju som tusan (va gör man i en kö liksom) . . . så jag va tvungen att säga ngt mer;

"asså nej, jag bara skoja!"

:) o sticket fick jag, strax efter  "världens starkaste man".


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gut gut! Nästa vecka börjar vaccineringen för allmänheten. Jag tillhör definitivt inte riskgruppen. Funderar på att dyka upp på måndag kl 8, för inte behöver man boka tid?

2009-10-27 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0