till mig själv 14 jan 2011

Nu orkar jag inte med mitt program längre!


Det är så himla mkt nu i skolan så jag skulle vilja anmäla det hela till nån nämnd. Artiklar, basgruppsfall, rapporter, samt kommunikationsvideoinspelning + rapportanalys.

Detta SAMTIDIGT som 7.30-16.30 praktik. När vi kommer in har vi den stora terminstentan. Tenta-p stavas plugg på bussen tydligen. De tre timmar jag inte sover eller är på praktik+pendlar vore det ju skönt o rent av humant att inte plugga utan bara slappa?! 

Hur jag ska lyckas fixa denna tenta? Det brukar ju gå bra, men då pluggar jag järnet i 3 veckor innan minst . . disciplin till 100 o pluggar 9-17. Nu lagar jag mat på sin höjd efter 8 h på vårdcentralen.

Praktiken är iaf väldigt KUL och det är för väl. Jag är lyckligt lottad som har en handledare som verkligen vill att jag ska se o få göra så mkt som möjligt!! Idag har jag spolat CVK, gett en intramuskulär spruta i skinkan m.m. Nästa vecka ska jag få åka ut med bilen själv på småuppdrag dessutom ska jag få en heldag att spela in mitt rådgivande samtal med en patient som jag bokat in. Men bäst av allt är att det om en vecka är KENT-konsert!


Just ja, två erbjudanden om jobb i NORGE har inkommit på min tfn. Ambio helse & samt på ett undervisningssjukhus i Stavanger för Helsenor.


Time will tell vad som händer i sommar!





Kommentarer
Postat av: anna!

joo men det måste det väl bli?! det är ju över 200 anmälda totalt.. ser ju fram emot detta juu :|

2010-03-04 @ 17:16:17
URL: http://porsfyr.blogg.se/
Postat av: t

men du.. 5 st vi känner?

2010-03-04 @ 20:11:01
Postat av: anna!

hmm ja.. det är klart. fixa nåt annat kanske? funderar du på att avboka lr liknande?

2010-03-04 @ 21:17:15
URL: http://porsfyr.blogg.se/
Postat av: Malin

Men Bergen måste du komma till. Här bor ju jag nu för tiden. Mycket bättre än Stavanger =)

2010-03-06 @ 18:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0