.

Underbart att slippa tenta-p kan man ju säga!! Helgen inleddes med ett träningspass (det bästa) som jag varit ruskigt dålig att gå på för att jag antingen jobbar eller sover på! Det gick hyffsat bra ändå iaf. Snart börjar utejympan med i trädgårdsföreningen!

I lö efm tog jag bussen till landet, närmare bestämt Bjärka Säby. En jobbarkompis hade lite fest o det bjöds på buffé som var väldigt god. Grillade karré, spelade spel, plattade hår o vipps stod 1 minibuss o taxi utanför o det var dags för färd in till stan o utgång! Trevlig kväll med en hel bekanta ansikten! Dock gjorde jag en grej som jag aldrig gjort o vill vara utan framöver: att vara kvar till kl. 03:00 när ljusen tänds o alla halvofräscha människor står i kö för att hämta ut jackorna. Aldrig mer!

Söndagen bjöd på lunch i Berg med mami och besök hos mormor o morfar!

Veckan som kommer:

mån: jobb
tis: jobb
ons: jobb + brännboll med jobbet i vidingsjö. Ska äta nån rätt från Bosnien som en jobbarkompis ska fixa  - spännande :)
tors: jobb + ev. fika med F?
fre: landet? Långpromenix med mina grannar? (borde ju ta favvopasset annars)
lö: landet dag? .. drinkkväll med S o E på kvällen.
sö: rekreation

-------------------------------------------------

Nagellacksdippen var superduper bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0