glad jag idag

Vilken bra dag! Ja, förutom att min cykeltripp inte blev lika lång som planerad då jag "bröt" i Vreta kloster p.g.a problem med växlarna. Istället för ett besök i Borensbarg blev det en löptur i Ryd. Det var massor av pollen så jag fick svårare att andas :(

Nu ikväll har vi firat en nybliven 24 åring. Grill och tårta i trädgårdsföreningen. Måste prova o grilla hallomi ost!

Så härligt med sol, trots det har jag däckat 2 h de två sista efm jag varit ledig... pollen? medicin?

Nu jobb tre dgr sen SOF 2011! kommer bli himla skoj tror jag!



----------

mamma kan du den 24:e?




Kommentarer
Postat av: Malin

Hittade hit igen efter att inte läst på läääänge. Kul att du fortfarande bloggar :). Jag provar ny medicin i år: Aerius. Den är helt fenomenal mot min Björk/Asp/Hassel/Gräs-allergi. Tar bort allt kli, alla nysningar och allt snor :). Om du inte provat den tycker jag att du ska ge den en chans.

Kram Malin

2011-05-11 @ 19:11:07
Postat av: tilla

Hej, va kul! Bloggar du ffa med? adress?

Jo allergin e inte så himla kul såhär års, har aldrig hört talas om aerius. Borde prova den låter det som!



kram kram!

2011-05-13 @ 09:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0